2 dagar kvar


Jahapp, då vare bara två arbetsdagar kvar fram till semestern. Tänk att det kan gå så fruktansvärt långsamt. Allt som har med jobb att göra känns tämligen omotiverat, t.om storstäda radhuset skulle kännas roligare.

Började morgonen med att köra igång en tvättmaskin, måste tvätta handdukar. Satte på kaffe. Plockade ur och i diskmaskinen. Fixade iordning frukosten... och nu sitter jag här. Lite hurtig har jag iallafall varit under morgonen, det känns bra.

Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Tove

bara 62kg! That's nothing! Med Adriána gick jag upp till 69 och nu låg jag på 67 så det kan nog bli samma igen. Men oj vad klumpig man känner sig mot slutet.

Plåtningen igår lät kul! Min med Annika blev ju inställd tyvärr,next time helt enkelt!=)

2008-07-10 @ 08:45:44
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0