Tangentbord?

Nämen godmorgon, eru också vaken?

Jag somnade ganska tidigt igår, eller tidigt och tidigt, men väldigt mycket tidigare än vad jag har gjort under hela julledigheten. Rikrigt skönt att kunna vakna innan 9 utav sig själv och känna sig riktigt utvilad? Det verkar vara ganska få som fortfarande är lediga, och ändå var det ju bara 5 dagar man var tvungen att ta ledigt för att få 16 dagar. För min del är det helt klart värt att ha lite semester, lite familjetid, ett par mysdagar. Tokigt härligt.

image346Fet på mitt tangentbord strular en massa, så att om det skulle saknas F i mina texter så vet ni varför. Jag skulle tro att det är dags att köpa ett nytt.

Jag har nästan ett sånt som visas på bilden, mitt hade visst utgått ur sortimentet. Men en Logitech bräda iallafall, och det behöver det väl nödvändigtvis inte vara, så länge jag får platta tangenter. Sånna som Laptops har.

Mitt är riktigt gammalt, galet slitet och skitigt. Det har rest väldigt många gånger tillsammans med mig och datorn, så det är inte mer än rätt att det ska få gå i pension. Vad har du för tangentbord?

Kommentarer
Postat av: myfashion

Svar: Haha, ja, shopping är såå kul. Hoppas du kommer iväg ;P

2008-01-02 @ 10:07:36
URL: http://myfashion.tjejsajten,se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

ska vi byta lägenhet =P

Gotland är roligt på sommaren, där händer inget på vintern. Hans pappa bor mitt på gotland bland åkrar och skogar det är riktigt hemskt. Jag hatar skog haha. Sedan att det är utedass gör ju inte saken bättre. Kallt säger allt, när jag var där i sommras så försökte jag gå så sällan som möjligt på utedasset jag höll mig in i sista minut. Men min sambo följde alltid med mig ut och stod och väntade.


Jag är en stadsflicka och då har man inte utedass haha. Hans pappa anser att jag är likadan som
Sthlm bratzen. Men jag är där endast 2 ggr om året. Så hans får stå ut med en brat då.

Vad händer idag då? kramar.

2008-01-02 @ 11:18:47
URL: http://divalounge.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Varför har man kvar utedass? Jag förstår inte det. Hans pappa äger en hel gård och har utedass, jag ska ta kort denna gången när vi är där. För huset är jätte fint och bodin där hans pappa bor är jätte mysigt. Så kommer utedasset då blir allt..näääää!

Jag ska plugga idag, min sambo kommer hem på lunchen och äter. Annars händer här inget speciellt.

kram.

2008-01-02 @ 11:26:07
URL: http://divalounge.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Jag pluggar en handelsutbildning med inriktning butik, inköp och deko.

2008-01-02 @ 11:41:09
URL: http://divalounge.se
Postat av: Maria

Tack! =D Ja jag var rätt trött på det mörka nu =S

2008-01-02 @ 12:18:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Ja du, jag hoppas jag hittar en egen lägenhet någonstans ;P Men satsar på att bo hemma hos mamma o pappa ett tag innan dess samt göra mig av med lite möbler/saker ;P

2008-01-02 @ 12:25:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0