Parfym

image444När jag var så där 15 år gammal så slet jag en sommar för att ha råd med en parfym som jag så gärna ville ha. Jag gjorde allt jag bara kunde för att få ihop pengarna. Och i slutet utav sommaren så lyckades jag få ihop så att jag äntligen kunde köpa den. En hel sommar, som tonåring, det var ju en evighet.

Sunflowers - Elisabeth Arden.

Så började skolan, och min nyfunne parfym vän och jag tog sällskap tills jag mötte min nya klasskamrat. Hon hade också köpt samma parfym som jag, men hon överdoserade den häftigt. Så häftigt att hon totalt förstörde min parfym. Jag bara kunde inte tycka om den efter att den vänsterprasslat med min klasskamrat. Än idag så kan jag inte med doften utav just den parfymen. Hemskt.

Har du haft en parfym som totalt blivit förstörd utav ett minne?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jajamänsan. Eller inte av ett minne direkt.. Men jag fick Poison i munnen å höll på att dö av äckel! Efter det kan jag ALDRIG med den mer. Men så har man ju bra minnen till en del dofter med :-D

2008-01-23 @ 21:59:44
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Anonym

Villken snygg header :)

2008-01-24 @ 18:16:26
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0