Double Density

image347Jag använder ganska mycket utav Elisabeth Ardens hudvårdsprodukter, bland annat deras ansiktecreme så jag tänkte att jag skulle testa deras maskara Double Density.

Enkel och smidig borste att använda, men maskaran i sig var inte något som föll mig in i smaken. Svart färg, jättesvart, vilket jag förvisso gillar, men den klumpade sig längst ute på fransarna vid första draget så resterande tid utav målningen gick åt för att försöka lösa upp klumparna och kråkfötterna.

Slutresultatet blev ju ganska bra, men det kändes som ett pyssel att ta sig dit. Det är ju ändå ingen billig produkt så lite mer hade jag nog väntat mig lite mer. Så slutligen, inget jag rekomenderar att köpa.

Kommentarer
Postat av: Tess @ Diva Lounge

maskaror som klumpar sig är hemska att jobba med. Det blir spidelben AB.

2008-01-02 @ 14:02:45
URL: http://divalounge.se
Postat av: Steinmargrete

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-09-08 @ 14:08:46
URL: http://steinmargrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0