9/1-08

Tänk att det ska vara så fruktansvärt svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Även om jag försökt vända tillbaka dygnet så känns det ändå som att man får knuffa ur sig själv ur sängen, fast vi är i och för sig lika sega hela familjen. T klev upp ur sängen och gick och la sig i soffan och fortsatte sova, men jag förstår honom, jag skulle också kunna tänka mig att göra det. Trött, tröttare, tröttast, tröttare ändå.

Min gran håller på att vissna totalt, det är inte så att den barrar eftersom vi valde en kungsgran men den ser hemskt trött och ledsen ut, men det gör mig egentligen ingenting. Jag är ganska trött på den. När får man kasta ut granen? Det är jättecharmigt med julen, och i vanliga fall så brukar jag inte vilja kasta julen i förtid, men i år så känns det bara för mycket. Kan tänka mig att ha kvar ljusen i köksfönstret men det räcker gott och väl. Jag tror att det är all slask och regn som får en att totalt tappa all känsla för vinter och jul. Fast man behöver väl inte oroa sig, så snart man börjar tro att det är dags för våren, då kommer snön.

Jag hade en mycket behaglig dröm inatt, drömde om min och familjens resa till Grekland. Långa sandstränder, värme, härliga middagar, drinkar med så paraplyer i... och sen ringer väckarklockan! Är det inte det mest hemska ljud som finns? Mööp mööp mööp! Högt, hårt och kantigt. Burr. Nah, men en resa hade nog inte skadat, få sola och bada lite, koppla av och bara njuta.

Stora kängor, raggsockor och mössa. Jobba.

Kommentarer
Postat av: mli

Svar:Exakt!:)
Aah, de är nog sant de!

2008-01-09 @ 07:17:38
URL: http://crews.blogg.se
Postat av: Tess @ Tess Style

hemma och har sovit 4 timmar jippi.

Hoppas allt är bra med dig. kramar.

2008-01-09 @ 08:23:54
URL: http://tess-style.se
Postat av: Wysteriia

Men jag har hört att den nya regeringen har tagit bort det bidraget till studenter? :/

2008-01-09 @ 14:17:18
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .:saba:.

haha jag kunde inte ens komma upp ur sängen när kl.12.. så seg blir man av det här gråa vädret.
*s*

2008-01-09 @ 17:26:57
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0