8/1-08

image380Det har varit en ganska lång dag, gick upp vid 6.30, lämnade T på förskolan, åkte till skolan så att jag var där vid 8.30. Hade introduktion och fick ett gäng papper, mindre skoj. Lunch. Hamnade i en datorsal och skulle få lära mig nått program som skulle användas som kommunikation för skolarbetet, vilket var så där upplyftande. Men själva skolarbetet verkar vara helt okej, än så länge inget jag inte redan visste, men det ska bli ganska spännande.

Läraren var dock väldigt seg, ja och nej frågor är tydligen ganska svåra att besvara.
-Är det du som ska undervisa i Kommunikation också?
-ehm... hm... ehm... ah... mmh... ja.

Hur svårt ska det vara att besvara en sån fråga, jag var inte den enda i klassen som fick en plötslig hostattack. Ganska mycket trevliga människor i övrigt dock, inte alls så många fågelholkar som jag räknat med att det skulle vara.

Lägger till en länk till min modellvän, kollega och sötrumpa Maria.

T fick bestämma middagen idag, och han valde väldigt fritt ur frysen... Kalkonsnitzlar, köttbullar, panerad fisk och klyftpotatis serverat tillsammans med bearnaissås och saltgurka. Slå den om du kan!

Kommentarer
Postat av: mli

Sega lärare är verkligen.. *suuuck*

2008-01-08 @ 22:22:15
URL: http://crews.blogg.se
Postat av: Martina Michal

Ehm.. får man fråga om middagen var god?...haha

2008-01-08 @ 22:38:33
URL: http://www.martinamichal.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0