5/1-08

Det blev en väldigt lugn kväll igår, slötittade på en ny serie som jag fick tips om, Gossip Girl. Nån som har sett den? Handlar väl ungdommar på Manhattan som är tokigt bortskämda och vana att få det de vill ha, skandaler och drama, ganska underhållande och helt klart värd att se om du inte har något annat än städning framför dig.

image357

image358Blev inte så långdraget dock, lille T bestämde sig för att han skulle gå till mormor igår och där ville han också stanna över natten så vi blev helt barnlediga. Lurade med mig sambon att dricka lite vin och tända lite ljus, inte alls otrevligt. Det är ganska sällan som vi gör sånt, vardagslyx, men jag börjar bli mer och mer uppmärksammad om sånt, så jag jobbar på det.

Ja, vi har varit tillsammans länge, i över 10 år, men det är ingen som helst anledning till varför man inte ska jobba med sitt förhållande. Om jag ser tillbaka så har jag nog haft ganska lite romantik i mitt liv, inte för att vara sån, men killar kan vara ungefär lika romantiska som en träbock. Vardagslyx är ju omtanke, och det vill vi ju alla ha, inte sant?

Okej, nu börjar paniken över att det snart är dags att gå tillbaka till jobbet, mina arbetsförhållanden kommer att förändras en del och jag är tämligen säker på att det kommer att bli till det sämre. Men men, det är bara Januari ut som jag jobbar heltid sen får jag gå ner på 25 timmar i veckan och det tror jag att jag kommer trivas ganska bra med. Jag hoppas på en sak, kan inte berätta det här dock, sorry, jag vet faktiskt inte om det är någon ifrån jobbet som läser.

Jag ser fram emot att få börja skolan, konstigt nog, med tanke på att jag aldrig varit en stjärna i skolan. Men än så länge känns det som att det kan bli skoj, ja jag vet, jag har inte ens börjat i skolan än. Ska nog försöka åka iväg en sväng idag och inhandla lite material. Penna och sudd.

Kommentarer
Postat av: myfashion

Svar: japp, den e gjord ungefär då, ganska gammal =)

2008-01-05 @ 11:06:01
URL: http://myfashion.tjejsajten.se
Postat av: Wysteriia

Ska du börja skolan? O läsa vad? :)

Jag får lön den 15:e januari när jag jobbat i matbutik ;P

2008-01-05 @ 11:10:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Jeppelinea

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-08-21 @ 08:54:24
URL: http://jeppelinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0