31/1-08

Internet strul, generalknas i hela min skog. Nätet har varit nere hela dagen, vilket gör att man märker hur pass beroende utav nätet man är. Det gick inte att kolla saldo på kontot via nätet. Men även bankerna var utslagna så att man kunde inte kolla på bankomaten heller. Ringa till banken och prata med banktantiluran var ända alternativet, och det är ett sätt jag aldrig använt. Prata med folk, det verkar ju läskigt.  


Jag fick roa mig med att åka och storhandla tillsammans med min käre mor för att få kvällen att gå, inte speciellt spännande att snubbla runt i en matvarubutik. Roligare ställen finns det att göra av med pengar på. En massa mat, lite shampo, en ny toning till håret som inte alls visade sig vara en toning utan en permanent färg och lite fattigare blev man.


Det är skottår i år, alltså tjejernas år. Det innebär att tjejerna får fria till sina partners på skottdagen. Man är väl kanske inte så traditionsbunden, men fria skulle jag inte göra, faktiskt inte ens under ett skottår. Skulle du kunna tänka dig att fria till din kille?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mörda är väl att ta i men det är helt klart snyggt ;D

2008-01-31 @ 21:05:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Johan

Näääeee...
jag vill inte ens HA en kille...
:)

//J

2008-01-31 @ 21:32:32
URL: http://jgp.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Nej, jag skulle aldrig kunna fria till min kille.. Jag är för bestämd med hur det SKA vara och för mig ska det vara killen som friar. Gärna helt oväntat men ändå vid helt rätt tidpunkt i förhållandet. Sådär perfekt :-P

2008-02-01 @ 10:14:36
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har faktsikt friat en gång till en kille och då var det inget skottår! Fast helst hade man velat att killen skulle friat istället =/

2008-02-04 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0