30/1-08

Asså, jag håller på att bli tokig. Jag har fortfarande inte fått svar på mitt arbete. "Rättning pågår". Hur lång tid kan det ta att läsa igenom ett par sidor med text? Suck. Får man bra betyg om man grinar ur på läraren tro?
image456
Nu har jag bara torsdagen kvar på jobbet som jag jobbar heltid, och sen kliver jag ner till 25h i veckan. Lite trist men samtidigt så får jag mer tid över till studierna. Då kan man vara hemma lite och hinna med att plåga livet ur folket. Inte helt illa.

Åt en mycket fin middag idag bestående utav fil och smörgåsar med ost. Inte illa för en onsdag. Sjukt sugen på en kopp kaffe, men om jag drar i mig kaffe nu så kommer jag helt omöjligt att kunna sova under natten sen. Eller kanske inte, jag är inne i en riktig sån sovperiod nu igen, så det tar 10 minuter ifrån det att jag lagt mig i sängen tills det att jag sover. Galet skönt.

Jag fick en fråga utav Johan idag vad jag har gjort för att få mina ärr i pannan (de ni aldrig får se eftersom fotograferna alltid tar bort dem), och jag fick båda när jag var ca 2 år gammal. Första retades jag med min bror, så han jagade mig, jag sprang samtidigt som jag vände mig om för att se hur långt försprång jag hade... och när jag vände tillbaka ansiktet så sprang jag rakt in i vardagsrumsdörren. Andra åkte vi, jag och min storebror, ner för en källartrapp på en madrass och landade rakt in i en järnsäng med huvudet före. Naturligtvis var det bara jag som landade med huvudet in i sängen. Käre bror landade ju på mig. Så vare iallafall. har du några ärr?

Det är bara skräp på TV idag, andra delen utav nån amerikansk dokumentär Top Model Special : Supermodeller. Nån som såg första delen och vet om det är värt att titta på? Ser ut som att det blir att somna till US Marshalls ikväll.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kan ta rättså lång tid med rättning ibland så det är lika bra du väntar snäll t;)

2008-01-30 @ 20:28:35
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har ett stort ärr vid ljumsken, sen ett ärr som är rätt stort ovanpå armen.Mindre tjusigt ;)

2008-01-30 @ 22:30:23
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Johan

Jag har flera ärr..
Ett på axeln från vattkoppor, ett
i pannan från en kätting, ett par stycken på ryggen från operation samt brännmärke..
Har även ett på ena knät, men det törs jag inte berätta här vad som har hänt
:)
Annars är det nog bara mentala ärr och ett något ärrat hjärta..
:)

Kram

2008-01-31 @ 01:56:25
URL: http://jgp.blogg.se
Postat av: Williamkatharina

Great work,webmaster,nice design!

2010-03-02 @ 08:20:01
URL: http://williamkatharina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0