2/1-08

Johodå, shopping blev det. Nya strumpbyxor, en axelbandslösklänning och en kjol på rean. Sen bara råkade jag snubbla över två nya skuggor ifrån makeupstore som jag bara var tvungen att ta med mig hem.

image348image349

Mycket trevligt. Hittade även två par nya jeans åt lille T, samt ett par jeans och två bälten åt J. Herr J var väl inte helt förtjust i att springa runt i butikerna, ständigt tittandes på klockan "parkeringstiden tar snart slut"... har ni nån gång varit med om fenomenet när man går omkring i affären, så helt plötsligt när du vänder dig om så står du öga mot öga med killen för att han är så nära? Han tittar inte alls runt omkring sig, han bara står och trampar för att komma vidare. Ska man skratta eller gråta?

Nåväl, nu ska jag vidare ut en säng, ljuga och dricka vin. Jag skulle inte tro att  jag blir speciellt långdragen eftersom jag redan nu känner mig trötter, men det är ju just dom kvällarna när man inte alls känner sig på G som brukar bli de bästa, så vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Gott nytt år på dig sötnos! :D
Kram Malin

2008-01-02 @ 18:07:46
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: saba

Den har blivit en riktig favorit :-) Jag älskar modellen och tyget så den är lätt bland de bästa köpen jag gjort på sistone :-)
Hur blev nyår då? Kul?
*s*

2008-01-02 @ 19:57:15
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0