19/1-08

Har precis varit och hämtat upp lille T som varit hos mormor över natten medans jag och J åkte på middag och träffade en del god vänner. Jag tänkte att ni skulle ha fått sett lite bilder, men laddare till telefonens batteri tycks vara spårlöst försvunnen. Så morgonen började med att gå ut i regnet och sen gå tillbaka hem blöt för att leta efter en sladd. För er som har varit här så kan jag berätta att den fanns i förrådet, fråga mig inte hur jag hittade den. För er som inte har varit här, ni vill inte veta.

Nåväl gårdags kvällen började med lite stress då jag aldrig trodde att vi skulle hinna till utsatt tid, men jag tror minsann att vi inte bara lyckades med det, vi var först på plats hem till Sarah Maria och Hanna. Vi väntade väl förvisso inte allt för länge innan Li och Sebastian dök upp. Vi drack drinkar, pratade massa strunt, ljög lite, fnissades och åt för-förrätt (Vare så du kallade den Sarah?) medans vi väntade på den sista gästen. När väl Anneli, som var den sista gästen, hade vaknat till och konstaterat att hon åkt förbi busshållplatsen, vänt och åkt förbi busshållplatsen en gång till så lyckades hon byta buss och ta sig i vaket tillstånd med nästa buss till festen. Tokigt skoj. Tur att söta Anneli är som hon är, hon kan verkligen bjuda på sig själv.


Nåväl, middagen var helt galet god, förrätt och varmrätt, men jag får nog skylla på för-förrätten att jag inte lyckades få i mig så mycket mat. Tomaterna tycktes vara väldans stora i slutet. Vin. TP. Ljugas. Drinkar. Efterrätt med hallon och blåbär, vilket t.om jag tyckte om som sällan äter söta saker, påminn mig att jag ska fråga hur man gjorde den.
Jag ska sluta babbla, det jag vill säga är, tack för en trevlig kväll!


Haha jag måste ju berätta, eller nah det måste jag ju kanske inte, sluta märka ord! Iallafall, lille T sagt sagt nån kväll att han är trött som en boll... jaha, vad är det för uttryck? Så jag frågade honom om det, varpå han la sig på golvet och kröp ihop i fosterställning. "Så här e man när man e trött som en boll mamma". Barn är inte alltid så dumma.

Idag är planen att träffa min käre vän och frisör Hanna för att ljuga lite över en kopp kaffe, jag skulle nog kunna tänka mig att hitta på nått bus idag men jag har inte riktigt diskuterat klart med mig själv om jag orkar det eller inte. Det kan vara så att det blir disneyfilm, räkor och annat småplock till kvällen, iförd tights och en för stor tröja. Fortsättning följer på den frågan.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Va har ni haft för MB party? ;D

2008-01-19 @ 13:12:12
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Mammor.. :-P

Låter som en jättetrevlig kväll där!

2008-01-19 @ 16:09:10
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Linn

Jag tycker mig känna igen klänningen Hanna har på sig ;) haha!

Ni ser ut att ha haft galet trevligt flickor :)

Kram

2008-01-19 @ 17:01:59
URL: http://linnmarkstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0