15/1-08

Litet bakslag på jobbet idag, inget allvarligt dock men fortfarande något jag helst sett gick åt andra hållet. Ynk och gny. Nåja, nu har jag grinat färdigt om det.

J har ju haft en del jobb i Stockholm nu, och som vanligt när han gör något så lyckas han skada sig. han trillade i en stege och gjorde illa foten samtidigt som han sträckte sig i ryggen. Gissa om det är synd om honom nu... dessutom så får han börja jobba ovanligt tidigt, så trött, grinig och ont. Trade, anyone?

Det mest enorma finne stod i min hall idag, och nah det var inte grannen, utan den jag fick syn på i hallspegeln. På min kind. Mitt på kinden. Varför ska dom sitta de mest udda ställen? Skyll dig själv eftersom du valde att sätta upp en spegel just där? Bah.

Sitter just nu och slötittar på första avsnittet utav Cashmere mafia med bla Lucy Liu, nån som har sett den? Än så länge så verkar den helt okej, en blandning utav Sex and the City och Gossip Girl. Jag får berätta mer när jag har sett mer. Så ni som har sett den, berätta inte hur den slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0