Sol och blå himmel!

Lille T ska lämnas hos mormor idag för att få lite sportlov nu i slutet utav veckan, tokigt skönt för honom att få vara ledig fyra dagar istället för två som man alltid annars är. Tänk om man själv skulle ha den lyxen att nån ringer och säger "Hej, vill du vara ledig?"

Det är sol och blå himmel idag, riktigt skönt. Ere inte märkligt att så fort solen skiner så känner man sig på ett strålande humör, allt känns väldigt mycket enklare. Det känns som att detta kommer att bli en bra dag helt enkelt.

Nåja, nu ska jag ta och packa ihop en liten väska till lille T innan det är dags att klä på sig och knalla iväg, jag vill så häääär gärna ta fram vårjackan.
Psst, jag har ingen korgstol eller barstol.

Kommentarer
Postat av: fanny

Svar: jo men visst hade jag det :)

Ha en bra dag!

2008-02-28 @ 10:46:25
URL: http://faannybackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0