Räkningar

Vi får ganska mycket utav våra grannars räkningar och annan post hem till oss, inte bara närliggande gatunummer utan också andra adresser med samma husnummer som vi. Jag är lite rörig i pannan just nu så detta blir nog ett ganska luddigt inlägg, så håll i hatten. Jag är den som sköter ekonomin hemma hos oss, så idag när det var dags att betala räkningarna så la jag märke till att vi hade lertalet räkningar med påminnelser, som jag aldrig sett tidigare! Lagom surt. Vart ska man ringa och klaga, företaget som bara vill ha sin pengar och inte kan bry sig mindre i varför jag inte betalat så länge de får in sina pengar eller postkontoret som förmodligen bytt ut våra räkningar med grannarnas?
image587

Kommentarer
Postat av: Jonahmarianne

I love guest books, keep up the good work!

2009-10-19 @ 08:33:11
URL: http://jonahmarianne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0