Lite mera film

Åhå och mitt filmaraton fortsätter i det oändliga, hade min mormor varit vid liv så hade hon sagt åt mig vid det här laget att mina ögon kommer att bli fyrtantiga. Är inte det ett sånt typiskt mormor uttryck?  


    image513
    Enchanted.

    Jag hade älskat denna filmen när jag var 12 år och gick igenom en prinsessperiod, äckligt söt film. Sockerdrypande, änglasnuttigt och rosagölligöll. Tecknad till en början, då den vackra Giselle (Amy Adams) värld krockar med New York city med hjälp utav den elake drottningen (Susan Sarandon). En kärlekshistoria ja, som tagen ur en saga, där prinsessan står mellan två prinsar, James Marsden (X-Men) och Patrick Dempsey (Grey's Anatomy).

    Kanske inte en film jag hade valt att se om jag hade haft andra valmöjligheter, men nu hade jag bara denna... nåja, nu har jag sett den och det var väl inte större skada skedd.

    image514
    My Blueberry Nights.


    Även om titeln låter lite lustig så blir man snart övertalad när man ser att namn som Norah Jones, Jude Law och Nathalie Portman pryder rollistan. En ganska udda film, men det gör mig inget alls, jag brukar fastna för det som är lite udda men även den här var lite seg den första halvtimmen. Ett artistiskt foto, helt klart, men jag vet inte om det räcker för att det ska vara en grym film. Bra ja, men inte grym.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Enchanted vill ju jag se ;P hehe

2008-02-10 @ 22:45:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Maria

Det är helt klart mer eftersom jag inte bruakr shoppa, men ändå absolut inte mycket.
ca 1000 kr gick det som är på bilden på =)

2008-02-11 @ 08:08:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: J

Hej ser att du har många filmer i din blogg då kanske min passar dig bra?

2008-02-11 @ 18:21:55
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Alanmaiken

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-04-06 @ 08:47:16
URL: http://alanmaiken.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0