Godmorgon folket

Nu när jag börjar senare på morgonen så hinner ju J åka iväg till jobbet, så jag och T får äta frukost själva. Lite mysigt visst, men det känns ju att det saknas en i familjen. Fil, sånna där vetekudd flingor och lite extra russin blev dagens frukost och ett stort glas kaffe förståss.

Jag tycker vi kan få tillbaka lite snö så att det kan få vara ljust när man vaknar, tycker det är galet deprimerande att behöva kliva upp ur sängen medans det fortfarande är mörkt. Lite ljusterapi vore kanske inte helt dumt, slänga sig i ett solarium kanske.

image495

Passar på att bjuda på en bild utav mig, tagen utav Christian Hollmann som inte bara är en god vän utan även en grym fotograf. Klart en utav mina favorit bilder.

Trött i pannan idag, är inte alls med känner jag. Jag är visst lite morgontrött idag så jag ska nog återgå till att sitta och fånstirra på min skärm ett tag till innan det är dags att börja göra sig iordning för jobbet. Ha en bra dag gott folk, och hjälp mig hålla tummarna för snö.

Kommentarer
Postat av: Linn

Snö vore inte helt fel!

Jag beundrar dig för den där bilden, att rulla sig i lera är rätt modigt ;) Haha, grym är den!

Ha en bra dag! Kram

2008-02-07 @ 08:57:37
URL: http://livetsomlinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0