3/2-08

Söndag morgon och den lilla snön vi fick igår tycks ligga kvar idag, inte så pass mycket snö att man kan ge sig ut och åka pulka men det låg iallafall två centimeter kvar ifrån gårdagen, plus att det kom stora snöflingor singlandes under dagen idag. Det blir direkt så mycket ljusare, så skönt, hoppas att det får ligga kvar ett tag. Snö, ett par minusgrader och sol, ja tack.

Vi åkte iväg idag för att inhandla en ny badrumsmatta idag, hittade en jättesöt rund. Väggfärg till lille T's rum, tråg, rollers och penslar, lakan med döskallar på samt ett örngott med Cars motiv.

Det blev hemgjord pizza till middag med kykling, lite bacon och fetaost. Min mamma kom över för att äta med oss och hon hade inhandlat en ny glitter eyeliner ifrån Makeupstore åt mig. Tack mamma!

image480

Det blir nog en ganska lugn kväll, slöa och slappa. Bör väl kanske ta itu med den sista tvätten, men just nu är jag så där seg på maten så nu orkar jag inte. Tänkte kika på Theif senare ikväll, den enda serien som jag följer på TV, fler än jag som följer den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0