23/2-08

Lille T har varit hos famor hela dagen och blivit galet bortskämd, så idag har jag och Herr J kunnat leka lite för oss själva. Mamma och pappa stannade hemma, Ann och sambon fick gå ut och leka.

Vi åkte in till Stockholm, landade först i Gamla Stan för att besöka Emmas butik. Fick med mig ett par grymt snygga örhängen, klart orginella. Jag tror min käre sambo var glad att vi besökte butiken innan lönen har kommit, annars hade jag nog varit ganska fattig... det fanns väldigt mycket som jag kunnat tänka mig att ta med mig hem. Så ni som har möjligheten att ta er till Stora Nygatan, besök Magnani, som butiken heter.

image572Vi snurrade runt i lite olika butiker inne i city och helt otippat så snubblade vi förbi både Face, Makeupstore och Mist... vilken tillfällighet. Hittade ett par tokläckra lösögonfransar inne på Makeupstore, fråga mig vad jag ska ha dem till, men de fick följa med hem iallafall. Hittade en mössa och en ny halsduk också inne på Bikbok, klart man måste ha en ny mössa i vårsolen...

Åt på nån Mongolisk resturang, nått jag inte kan rekomendera. Urk, nah, jag vill gärna ha bättre mat för pengarna. Visst, jättetrevlig personal o så, men maten var inge vidare. Ankskrälle.
image573
Filmen däremot var riktigt sevärd, lite för kort och som bäddat för en uppföljare, men med ett bra underhållningsvärde. Jumper med Hayden Christensen i huvudrollen, handlar om en ung kille som kommer på att han har gåvan att teleportera sig själv vart han vill... Jag ska inte berätta så mycket mer om filmen ifall att det är fler som har tänkt att se den, men om det är nån som tjatar så kan jag vara vänlig nog att berätta hur den slutar...

Hur kvällen slutar är svårt att säga än så länge, men jag skulle tro att jag gossar ner mig i soffan och somnar till en halvdålig film. Har lite ont i halsen och känner mig lite halvhängig, ja och lite gnällig. Nåja, så farligt ere inte alls det. Det har varit en riktigt mysig dag iallafall.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Det är som hemligt än så länge ;) Fast det kommer ju ut på bloggen så småningom :)

2008-02-23 @ 19:05:40
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Louise

Mm härligt att höra, filmtips behövs alltid! :) har du någon favoritfilm ? :)

2008-02-23 @ 21:36:07
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se
Postat av: Nilsfatima

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-12-03 @ 09:41:56
URL: http://nilsfatima.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0