18/2-08

Har varit och jobbat med den yngre skaran barn på jobbet idag, pga sjukdom ibland personalen, riktigt skoj att få gå över på andra sidan huset igen. Det har sin charm med de små liven, små gossnallar.

image550

Jag fick frågan på jobbet idag om jag kunde jobba över, men det kunde jag ju inte eftersom vi alltid träffas och pluggar på måndagarna kl 14.30. Klockan 14 får jag ett samtal att min partner är sjuk... asså, jag vet att man kan bli hastigt sjuk, men om man är magsjuk så vet man väl det tidigare? Har suttit i telefonen tillsammans med henne halva kvällen för att komma fram till något vettigt att skriva ner som vi kan lämna in. Men det är svårt att vara produktiv när man är irriterad. Jag får nog så snällt erkänna att jag blivit lite för trött för att sitta under kvällarna också, men förhoppningsvis kan vi ta en annan dag under veckan istället.


Fruktsallad har blivit ett gift för min del, äpplen och annanas är ju bara så sjukt gott. Lite päron, lägg gärna ner en jordgubbe också så kommer jag springandes. Jag får tyvärr slåss med lille T om all frukt, men han är en väldans trevlig date att ha vid bordet.

Mmh, jag har lyckats ge världen dagens blunder idag... fick för mig att jag skulle lägga ett lager genomskinligt nagellack på mina vinröda tassar för att de hade blivit lite stötta i färgen. Fingeravtryck och andra små roliga märken. Sagt och gjort, jag målar och hinner glömma bort lika fort igen att jag har målat så jag stoppar ner händerna i fickorna. Suck. Inte bara det att färgen på naglarna är helt förstörd, jag har nagellack på insidan utav fickorna på mina jeans. Säg att det är någon mer än jag som lyckas med sånna här saker?

Det är bara CSI NY på tv idag som är utav intresse, lagom segt. Vad ska man roa sig med en kväll som denna då är det tänkt...


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack söto! =)
Bla: Avant Garde, kryssning, hemligt uppdrag, Collection 2008 osv =)

2008-02-18 @ 20:21:30
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Hahahahah nej jag vet ;)
Kryssning vet du vad det är va? ;)
det hemliga uppdraget och Collection 2008 vet inte vi heller vad det är för något =) Och avant garde kan man säga är det mest extrema man kan tänka sig inom någon konstnärsgenre.

2008-02-18 @ 20:25:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Det får vi se =) Gesällen är det jag är fokuserad på nu =)

2008-02-18 @ 20:35:27
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Sarah Maria

Har du testat skuggorna? är dom bra?
Jag kommer på fredagen hade jag tänkt =) när vill ni att jag ska komma?? =) =)
Har Christian pratat med er om söndagen??
vi ska ju plåta ihop å behöver någonstans att vara som vanligt =)))

Hmmm undra hur jag ska ta med genom hela stan och ut till er utan att mina armar går av =))

imorgon lovar jag att fixa ett inlägg med bilder på min make up =))

2008-02-19 @ 00:14:49
URL: http://sarahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0