14/2-08

image535Okej här kommer en snabb resume över dagen...

Jobbat som vanligt, tittat lite på vad som ska pluggas in inför nästa arbete i skolan, lagat lite mat och ätit mat, inget speciellt utan bara tacos. 

Försökt åka lite med våran bil, bilen brakar ihop och börjar koka och spotta grön vätska omkringsig, låna en ny bil som också brakar ihop så vi lånade ytterligare en ny bil... mmh, suck. 

Hälsat på mamma på sjukan, som faktiskt var vid gott mod då febern äntligen har gett med sig. Nu får man bara hoppas att det håller i sig och att det kan vända. Och sen har jag åkt lite mera bil.

Lite lustigt måste jag säga att det känns, imorse sa jag till en kollega på jobbet att nu börjar faktiskt jag också känna att det är dags för vår. Vi tar nog och skippar mer snö. Jag sa också att bara för att jag säger så, så kommer det säkert att komma snö idag. Vad tror ni händer? Mhm! Jo då, det snöar nu...

Sen har jag slöat och slöat lite till, det känns som en ganska bra avslutning på dagen... så nu får det bli natten med slutet på Criminal Minds och Law and Order. 

Dagens bild som jag bjuder på är en favorit
ifrån Sarah Maria och William Saar.

Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

´Fan va nice bild.

2008-02-14 @ 22:57:32
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0