1/2-08

Klockan 6 imorse så ringde min telefon, ere inte ironiskt nu när jag har gått ner i tid och inte börjar förän 9, och naturligtvis så stressar man upp eftersom man tror att något har hänt. I andra änden sitter ett finskt bergstroll och bryter kraftigt, nästan skriker i telefon för att göra sig förståd för han vill ha min mors nummer. Jo asså, jag vet vem trollet är, det är min mors halvbror som bor uppe i norra finland, men jag var alldeles för trötter för att orka tänka. Han fick till svar "Vet du vad klockan är?" och sen la jag i princip på.

Nåja, jag somnade grymt tidigt igår, så det var väl ingen större fara för sömnen. Jag tittade på Du är Vad Du äter på TV3 igår, känner till de två töserna som var med i programmet denna gången så det var lite skoj att få se dem. Tog nog inte lång tid efter programmets slut innan jag sov. Jag säger ju att jag är inne i en sömnperiod, en riktig tröttmössa.

Idag ere fredag iallafall, tokskönt. Ser ut att bli en lugn helg, har lite pluggande att göra på lördag förmiddag och en plåtning med en Amerikansk fotograf på söndag (avbokat eftersom han vart sjuk.) och en MUA jag aldrig arbetat med, så det kan nog bli en ganska trevlig helg. Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

Ha en bra helg snäckan. kram.

2008-02-01 @ 11:11:55
URL: http://tess-style.se
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill också fota! ;D

Ja, jag vill inte riktigt söka vad som helst :P Då bor jag hellre hemma någon månad extra känner jag ;D hehe. Det jag sökt är väl typ butiksjobb, jag har ju den erfarenheten iaf och det kan jag tänka mig att syssla med :)

2008-02-01 @ 12:29:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0