10/2-08

Godmorgon, goddagens, godeftermiddag... ah what ever, hej. Det är grått idag, riktigt trist, men inte alls kallt. Känns som oktober. Snö eller vår, inget annat tack. Jag har passat på att fortsätta som gårdagen, man måste ju avsluta det man har påbörjat inte sant, så jag har roat mig med att göra precis ingenting på förmiddagen.

Jag har fortfarande inte hört nått mer ifrån sjukhuset och min mamma, jag vet att jag kan ringa, men hon har inte sovit på två dygn så jag vill inte riskera att väcka henne.

Kikade på ytterligare en film, så himla skönt att bara koppla av och koppla bort ett tag, jag ska försöka påminna mig själv om att jag borde göra sånt här oftare. Sova mer, koppla av mer.


    image508

    Georgia Rule.


    En rätt mysig familjefilm, en romantisk drama. Handlingen skildrar mormor Jane Fonda, mamma Felicia Huffman (Desperate Housewives) och dottern Lindsey Lohan (I know who killed me). Fröken Lohan spelar en riktig snorunge med en pissjobbig attityd, och inte helt konstigt kanske, men hon gör rollen perfekt. En ganska slö film som är perfekt att se på en söndag förmiddag.


Nåja, det är väl kanske dags att ta tag i tvätten, hoppa in i duschen och börja tillaga lite lunch. Någon som har lust att assistera?


Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

Min rygg och knäskada tog väldigt hårt på mig. Så jag har inte varit framför kameran sedan jag januari 2007. Jag gick på kryckor väldigt väldigt länge och trivdes inte med mig själv. Så jag ville inte ta bilder då och se hur äcklig jag kände mig då. Så jag väntar tills jag mår bra igen.

2008-02-10 @ 14:57:00
URL: http://tess-style.se
Postat av: Maria

Jag gav ingenting för den =) Det var en prenumerationsgåva =)

2008-02-10 @ 16:52:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Elin

Hi hi får se vad jag kan göra åt saken då ;) Gör du idag då? :)

2008-02-10 @ 16:56:52
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0