Utmaning


Denna gången blev jag utmanad av söta Amaia att skriva en lista, och med tanke på antalet gånger jag utmant folk så jag ju så snällt göra denna...

Födelsedag: 15 agusti 1978
Födelseplats: Söder sjukhuset, Stockholm.
Favoritdjur: Det är nog min plikt att säga Ernst.
Favoritfärg: Grön.
Favoritsiffra: 9.
Favoritmat: Pasta.
Favorithobby: Modella, leka mamma-pappa-barn.
Drömjobb: Jag har testat en del olika, men just nu är min dröm att arbeta med barn.
Ställe jag vill åka till: Egypten.
Sover i: Sängen?
Vad är hett: Herr J.
Vad är avtändande: Korkade människor.
1. Kissie, 2. Kenza, 3. Blondinbella:
1. Ingen aning om vem det är.
2. Mja, det enda jag vet om henne är att hon har fått en del fina bilder av Operfekt.
3. Jag tror jag aldrig har läst hennes blogg, tycker den är för seg.
Vilken linje gick jag på i gymnasiet: Handel och administration. Hotell och resturang. Och nu senaste året Barn och fritid.
Favoritaffär: Makeupstore och Kicks.
Favoritbild: Det varierar, men just nu bilden här nedan, plåtad av fotografen Johan Gustafsson.


Utmanar: Therese, Saba och Ingela. Glöm inte att skicka utmaningen vidare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag klipper mig på frisören som ligger vid HG-bild, ungefär. Hon har klippt mig sedan urminnes tider, heh. Och aha! en utmaning, DEN ska jag hugga tag i innan jag åker tillbaka till jobbet för mötet :)

2008-12-02 @ 15:25:52
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu har jag svarat på utmaningen :), och strax ska jag skutta iväg till bussen för att åka till jobbet igen muttra.

2008-12-02 @ 15:56:46
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0