Nominering


Jag blev utmanad av fröken Michal, och även nominerad, att skriva denna nomineringslista... so here we go:

    Roligaste: Emma, klart wacko brud!

    Snyggaste: Nathalie, alltid. 

    Hetaste: Janina, mhm en av de hetaste modellerna i mitt tycke.

    Bäst klädda: Tove, tösen med den vridna passionen för jeans.

    Coolast klädda: Sandra, fast säg inte det till henne, hon är uppnosig ändå. 

    Sötaste: Sarah Maria, klart.

    Störigaste: Li, mest störd.

    Mest imponerande: Operfekt, denna tösens bilder imponerar alltid på mig.

    Bli kompis med: Ingela, yeah hot mama.

    Ge en kram: Cecilia, jag har redan testat att krama Cilla så jag vet att jag får en trevlig kram.

    Ge en diss: Johan, han är van.

    Helst träffa: Ingela, tror vi skulle ha en del gemensamt.
    Inte träffa: Nah jag tror inte att det finns nån bloggare som jag inte skulle kunna tänka mig att träffa, eller jo det finns det säkert, men ingen jag kan komma på.

Och naturligtvis så förstår väl ni som är nominerade att ni också är utmanade att skriva samma lista...

Kommentarer
Postat av: Janina

Naw men sötunge! Tack!!! :D

2008-12-02 @ 15:35:59
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Tove

nämen man tackar o bockar. gör utmaningen när händerna r fria från...bebis :P

håller med dig om janina, that's a hot giiirl!

2008-12-04 @ 16:06:35
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0