MACskuggorna har kommit



Japp, nu har mina nya MACskuggor äntligen kommit, det tog inte alls så lång tid som jag trodde att det skulle ta. Det tackar jag för. Ja, jag vet att de inte kommer i orginalförpackningar och ja jag vet att det är lite i burkarna, men det är trots allt bara prover och man betalar därefter.

Jewelmarine, Vintagegold och Burntburgundy.
Grape, Polishedivory, Reflectsblackenedred och Reflectsrust.

Det ska bli riktigt skoj att få testa alla dessa nya skuggor, jag vet ju hur nöjd jag blev efter förra gången som jag beställde ifrån Thebodyneeds.com, så jag har svårt att tro att jag kommer att bli annat än nöjd över dessa också.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Vintage gold är min favvis! Helt underbar färg :)Men polished ivory ser också riktigt snygg ut. Hur ser den ut på?

2008-12-12 @ 00:56:59
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0