Ute e mörkt å kallt


Det kom ju lite snö, men inte så att det täcker marken tyvärr. Det känns fortfarande väldigt mörkt, hade uppskattat att få mer snö så att det blev lite ljusare. Bara liiite, snälla. Jag vet att jag grinat över mörkret tidigare, men allvarligt, det hjälper ju inte hur mycket jag än grinar om det.

Lille T ska fira lucia på sin förskola idag, men för första gången så kan jag inte komma eftersom att jag jobbar. Men Herr J, farmor och Morbror Sebbe ska dit iallafall. Känner mig som värsta svikarmorsan för att jag inte kan.


Fotograf: T.Jakobsson
Mua:
Emma
Modell:
Mja, det e ju jag dåvah

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sluta ingt dåligt mammasamvete. Ta igen det ikväll istället och gör ngt extra för just han. Ni får komma till dalarna istället för här vräker snön ner i massor. Gymmnasiets lucia tåg kom i häst och släde. Om jag är avis NÄÄÄÄÄÄÄ, gud så fint!

2008-12-12 @ 09:26:10
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vann väskan din mört ;)

Släng iväg din adress ! =)

2008-12-12 @ 11:59:37
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0