Harry Potter * 2




Japp, nu har vi avslutat vårat Harry Potter maraton med att se de två sista filmerna... och jag får nog hålla fast vid att film nummer tre är den som var bäst.

Det är svårt att se den lille trollkarls pojken spelas av en nästan fullvuxen man, även om jag inte gärna hade sett att de bytte ut skådespelarna, så hade jag nog helst sett att man spelade in filmerna med tätare följd för att få en större trovärdighet i karaktärerna. Dessutom så känns det precis som i alla filmer där det kommer en uppföljare, man lägger ner mer tid och pengar på effekterna i filmen än i handlingen. Lite synd.

Nåväl, nångång under 2009 så kommer nästa film att släppas, Harry Potter and the Half-Blood Prince, bara att vänta och hoppas att den blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med filmmaraton

2008-12-27 @ 12:43:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Janina - modellen som skiter i alla måsten

Jag fick också Harry Potter filmerna i julklapp :) Fast de fyra första, de sista hittade han inte. Hur många är det nu igen? :S 3 an är riktigt bra faktiskt! Fast i de tre första iaf så tycker jag Hermione eller hur det nu stavas känns lite för stel :S

2008-12-27 @ 14:51:07
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0