En sån måndag


Usch vilken natt. Jag slutade räkna alla gånger jag vaknade efter ett tag, har det inte varit Herr J som snarkat (ja mycket), så har det varit Lille T som hostat eller sparkats och som att det inte ät tillräckligt så har jag haft katten Ernast som har hjälpt till att hålla mig vaken.

Suck.

Det är bara att hålla fast vid vetskapen att det är bara 5 arbetsdagar kvar tills julledighet. Jag ska vara ledig från den 19 december till den 12 januari, inte dumt alls. Det är längre ledigt än de flesta skolbarn. Det,mina vänner, är en underbar vetskap.

 
Fotograf: Gunnar Englund
Grafiker:
Ingela Svensson
Modell:
Jag

Ja det är måndag och det känns som en sån typisk måndag också, men ni får väl försöka ha en trevlig dag vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0