Äntligen fredag


Nah uscha, man ska inte behöva vara vaken och göra sig redo att gå till jobbet så här dags. Gäsp. I skrivande stund har jag dessutom en tiger, läs kattunge, som håller på och biter mig i armen. Men men. Fördelen med att börja jobba tidigt, är ju att jag slutar tidigt idag, inte dumt alls.

Jag har verkligen inga planer alls för ikväll, just nu när man känner sig trött så känns det ganska skönt, men frågan är om det verkligen kommer att kännas så framåt kvällen.


Bjuder på en bild plåtad av MGAH.se, mua Sarah Maria.

Kommentarer
Postat av: byron

Du ser inte så glad ut på bilden att det är fredag.



Hoppas din helg blir bra.

2008-12-05 @ 10:33:16
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Ingela

Skönt att tagit helg redan:-) Själv ska jag bo på hotell med mannen å bara mysa utan barn :-) HÄRLIGT! kramiz

2008-12-05 @ 13:28:29
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0