Utmanad!

Japp, jag har blivit utmanad av Sarah Maria , och utmaningen går ut på att jag ska nominera 7 stycken bloggar jag läser nästan dagligen. So here we go...

  1. Amaia, en mycket söt modell som jag träffade nere Nynäshamn då vi plåtade TFP. Hon skriver om allt ifrån hennes plåtningar till hennes jobb och tankar.
  2. Wysteriia, modellen Cilla - en tös med grym personlighet, hon skriver om sitt liv, sitt modellande och sin passion för shopping.
  3. Linn, ja även detta en modell som arbetar och studerar, hissar och dissar folk till höger och vänster. Inte rädd för att uttrycka sig.
  4. Nat0, vännen, den gamle Counter-Strike lagkamraten och MTV kändisen Nathalie. En fattig student som blåser sina pengar på att renovera, köpa konstiga köksartiklar och för dyra kläder.
  5. Operfekt, fotografen Therses Jonsson skriver om sina fotograferingar, visar vackra bilder och gläser med photoshop.
  6. Catwalkqueen, modellen Maria skriver om sin nystartade salong, visar vackra modellbilder och håller tävlingar i massors.
  7. Tovelicious, Tove är en nybliven två barns mamma som har en vriden passion för jeans och plåtningar.
Jahapp, då var jag klar med min lilla lista så då ere meningen att jag ska utmana ett gäng också... jag rullar bollen över till Nat0, Catwalkqueen och Amaia.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du läser min blogg dagligen söt ;) hihi. Jag läser ju din med så...:P haha :D



Ja du, än så länge har jag bara 5 poäng och man behöver 15 för att få kameran. Men har värvat över 30 personer så jag hoppas att fler poäng kommer trilla in snart :P jag SKA ha kameran nämligen...fan bara jag slipper lägga ut pengar på en själv :P ha råd? nej ;) haha

2008-08-18 @ 00:57:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Tove

Åååh vad söt. :) "Vriden passion för jeans"? vad pratar du om visslar och låtsas som inget.

I LÖV JEANS. =)

Hoppas allt är bra i det nya huset. Kramis

2008-08-21 @ 20:03:17
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0