Så vare fredag igen


Godmorgon gott folk,
jag sitter här som alltid med mitt kaffeglas i handen och inväntar dagens äventyr. På schemat idag står det planeringsdag på jobbet, det innebär sitta still en hel dag och inte få gå ut. Vi brukar förvisso vara både kreativa och effektiva, men jag får ju så ruskigt mycket myror i baken. Jag har så svårt för att sitta still en hel dag.

Fortfarande så där lagom snorig, lite täppt. Men det känns bättre idag än vad de gjorde igår. Alltid nått.

Idag ere fredag också, det är inte illa. Har inga planer alls för kvällen, ska bli ganska skönt att bara få ta det lungt. Kanske kan få tid att sätta mig in i min nya dator. Lite så där för att lämna Shuttlen igen, jag vet att Herr J tycker att det är skräp datorer men jag har ju hjärta och själ i den lilla lådan. Och dessutom är de snyggare i designen.

Håller ni inte med mig, visst är en shuttle tuffare än en vanlig stationär dator?

Min dator krashade ju tidigare, och jag fick ett nytt grafikkort... och sen ett nytt nätagrigat... tror ni inte att min disk har krashat nu? Har försökt att få den att hoppa igång men det verkar som att den tänker trilskas hela vägen in i döden... men jag hoppas HOPPAS hoppas att Herr J kan lyckas lyfta ur informationen som ligger på den iallafall... Ni är ju ganska vana vid det här laget, så ni kan väl hålla en tumme för att det funkar. Hähä.

Vad ska du roa dig med denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vad jag roar mig med, ja du. Ska jobba 9-14 o sen ska jag åka tillbaka till Sthlm idag för att lämna tillbaka Anders bil :P haha

2008-08-29 @ 08:01:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jenny

Du skulle inte trivas på mitt jobb, det hör jag det hihi... Lycka till med datorn/shuttlen! Här vet jag inte alls vad dagen erbjuder, förhoppningsvis en friskare lillfis. Kram å trevlig helg!

2008-08-29 @ 08:17:18
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: N

haha exakt den shuttlen du lagt in på bild där har jag :D Men min Bettan mår inte så bra just nu, hon är till och med hela fyra år i januari! Att hon fortfarande pallar trycket är ett under...

2008-08-30 @ 08:31:08
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0