Margot at the wedding


Jo den såg jag enbart för att det var Nicole Kidman (Moulin Rouge, Eyes Wide shut) i huvudrollen, men jag får nog säga att det var en utav de mest udda filmerna jag någonsin sett. Jag brukar vanligtvis uppskatta filmen som är lite udda, men denna var bara knepig, inte bra knepig utan bara konstig.

Släktskap, syskonrelationer, relationer mellan mor och son... allt upp och nervänt, intriger, avslöjade hemligheter, tårar och tandagnissel. Ett grått foto.

Det här är kanske en film man ska se, bara för att den är udda, men det är då klart inte min typ av film. Se den för att bilda din egen uppfattning.

Kommentarer
Postat av: byron

Visst var filmen speciell. Jag tyckte att det låg en slags erotisk underton i hela filmen.

Men på nåt sätt gillade jag den ändå.



Jack Black är nästan alltid sevärd och han gjorde en bra prestation.



Eyes Wide Shut är en av mina absoluta favoritfilmer.

2008-08-08 @ 11:18:22
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: AMAIA LAYLA

Det är vansinnigt, jag har ändå inte SÅ många läsare, men det visar sig att nästan varenda person jag känner i verkligheten läser eller har läst den nångång.



Har aldrig riktigt sett min blogg så utan mer som en dagbok, och om jag skriver personliga grejer så tänker jag ändå att det inte gör så mycket iom att jag inte känner mina läsare. Men när det väl blir som igår får man tänka om lite.

2008-08-08 @ 13:01:19
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0