Lista


Jag hittade en ganska lång lista hos Saba, som jag så fräckt snodde utav henne, och i brist på annan sysselsättning så roade jag mig med den...
    Vad blir ditt namn baklänges?

    nnA.


    Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

    Jag låg inne en längre period när jag var riktig liten, men det är inget jag kommer ihåg själv... så det får nog bli de 2 dagarna jag låg inne efter att ha fött Lille T.

    Platt eller lockigt hår?

    Lockigt.


    Vad gör du när det regnar?
    Blir blöt.

    Har en dröm gått i uppfyllelse?
    Ja, fast jag vågar inte beskriva drömmen, för sist jag gjorde det så gick allt sönder.
     

    Vem ringde du senast?

    Nathalie.

    Tycker du att sengångare är söta?
    Nah, det kan jag inte påstå.

    Har du haft vattkoppor?
    Mmh.


    Vilken mobilringsignal?
    Jag har ingen mobil.
     

    Första sporten du gick på?
    Akrobatik, och sen senare balett.


    Vad längtar du mest till just nu? 

    Att få fira jul i nya huset.


    Hur gammal har du tänkt bli?
    Enligt vuxenpoängstestet jag gjorde för ett par dagar sen så är jag 17.5, så det är väl kanske så gammal jag blir...


    När åt du senast en fiskbulle?
    På jobbet, ett par månader sen skulle jag tro.

    Vad drömde du inatt?
    Det kommer jag faktiskt inte ihåg, jag sov som en stock. Hur nu stockar sover...

    Vilken tv-serie är bäst?
    Charmed, en gammal favorit.


    Kan du gå ner i spagat?
    Jag har kunnat, men jag har inte testat på ett tag nu så jag vet inte.


    Vad åt du senast?
    Åt en rostad smörgås till frukost.


    Höga eller låga strumpor?
    Låga, helst inga strumpor alls.


    Vad är du mest rädd för i hela världen?
    Att förlora någon kär.

    Har du varit kär i en kändis?
    Haha... mmh, jag var förälskad i Tommy Nilsson när jag var riktigt liten, sen hade jag en sån tonårscrush på en utav killarna i New Kids On The Block.


    Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
     
    Alltid.
     

    Vad har du för färg på ditt påslakan? 
    Vita med får på.


    Vad ska du döpa dina barn till?
    Mja, Lille T har ju redan fått ett namn.


    Är du mörkrädd?
    Ja.


    Tänt eller släckt när du ska sova?
    Släckt.


    Vem kramade du senast? 
    Lille T.


    Älskar du att sjunga? 
    Ja, men jag gör det hellre än bra.


    Har du spelat kille i en teater?
    Nah, men jag har spelat råtta, full och buske.


    Sjunger du på toa?
    Nah, men i duschen.


    Är du höjdrädd?
    Ja, tokigt höjdrädd, det är en utav de få sakerna som jag är riktigt rädd för.


    Vad var det senaste som fick dig att skratta?
    Lille T vid frukostbordet.


    Vad ska du göra NU?
    Absolut ingenting.
     

    Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
    Nah.


    Rent spontant, bästa present du kan få?

    Ett barn, det är den ultimata kärleken.

    Resmål som fascinerar?
    Kroatsien eller Egypten.


    Förrätt eller efterrätt?
    Förrätt, jag är inte så mycket för kakor, tårtor och glass.
     

    Tre saker du alltid har med dig?
    Läppglans... jag vet att jag borde säga nycklar, telefon och plånbok, men det är ganska sällan som jag har sånt med mig.
     

    Den senaste komplimangen du fick?
    Herr J sa igår att jag är vacker...

Då så, det var min lista... nu är det din tur att göra den.

Kommentarer
Postat av: Therese

Allright, I'll do it..!

2008-08-09 @ 11:03:02
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Den togs för ganska så länge sen :P Kommer inte riktigt ihåg när. Men plåtningen blev inge bra så har typ bara den bilden :) haha

2008-08-09 @ 14:49:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0