30/8-08


Vi har roat oss med att städa ur förrådet idag, det vi hade vid radhuset. Mindre skoj. Det blev fyra vändor ner till återvinningscentralen, snacka om att man samlar på sig mycket skräp. Men det känns riktigt skönt nu när det är gjort. Nu är verkligen allt klart inför försäljningen på måndag.

Plockat en massa äpplen i trädgården idag också... igen. Asså, alla äpplen ruttnar innan de ens hinner trilla av trädet, så jag skulle tro att det kommer sluta med att vi sågar ner det. Dessutom så skymmer det all eftermiddags och kvällssol, ytterligare en anledning.

Har även roat mig med att planera morgondagens besök till IKEA, vi måste köpa en ny säng, eller ah snarare en ny resårbotten till Herr J. Hans rygg knasar ju ur hela tiden så vi måste försöka hitta på en lösning. Då kan man ju alltid passa på att försöka få med sig hem lite annat, Lille T skulle behöva ha en liten TV-bänk till sitt rum. En hylla till badrummet och en sån liten hängare till toarullen vore inte helt fel. Sängben till sängarna i gästrummet. Ah lite så... så får man väl se imorgon hur det slutar, vad man kommer hem med och vad man har glömt... som vanligt.

Nah nu ere nog dags att fortsätta småpyssla här hemma, har lite jag vill bli klar med under kvällen. Jag har lite tavlor som jag inte riktigt bestämt mig för vart jag vill ha dem, så jag ska försöka lura ut nått fiffigt.

Vad ska du roa dig med ikväll?

Kommentarer
Postat av: Nat0

Hahaha det gjorde faktiskt jag ;) Vem annars?! Kan själv vet du väl ;)

2008-08-31 @ 07:52:15
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: Nat0

men jag tänkte såhär...:



jag behöver en regnkappa... så med dessa tre ihop, så blir funktionaliteten desamma som en? :$

2008-08-31 @ 08:00:53
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0