Visningsdagen

Oj, ere nån vaken?
image942
Vi ska gå på visningen utav det blåa huset idag. Jag vet att det inte betyder att man får köpa huset idag eller flytta in, eller ens börja budgivningen. Men det känns lite så. Nervös och aningens otålig.

Renovering utav alla tre sovrummen på nedre plan, fixa till altanen på baksidan och sätta in ny kyl och frys, sen skulle jag nog kunna vara nöjd under en ganska lång period.

Håll tummarna för mig idag mellan 12-13 när vi är på visningen.

Thor ligger fortfarande och sover. Det blev förvisso ganska sent igår när vi var över hos grannen och grillade, jag tror inte han somnade förän klockan var tio. Bara att hoppas att det inte blir en trött och grinig dag.

Lite mer kaffe så e man snart människa och redo för en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

*Håller en tumme* Lycka till!

2008-04-13 @ 10:05:47
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0