Update

Blev en ganska seg lördag, satt i soffan och spelade TP, ja Trivial Pursuit, drack läsk och slöade hela kvällen. Jag måste ju poängtera att det var jag som vann... riktigt smidigt att dra ner TP och sen visa upp spelet via TVn.

Mörk bild, jag vet, men poängen är ju att jag vann, och det syns ju. Hähä.


Efter lite tjat ifrån käre Mange så testade jag på att spela lite Counter-Strike Source, ett spel jag aldrig trodde att jag skulle röra. Men det var både förvånandsvärt lätt och skoj. Tar nog ett litet tag att komma in i spelkänslan helt, men inte så galet lång tid. Jag har saknat lite den sociala känslan utav att spela lite. Får se hur det blir med det dock. 


Söndagen kändes lite som en bra ide att inte göra något alls på, och det var precis det vad jag roade mig med. efter att våra gäster hade åkt hem så satt jag mest och dumglodde tills jag somnade, vilket var hyffsat tidigt. Vi skulle ha gått på en visning utav ett hus under söndagförmiddagen, men missade visningen med fem minuter. Är inte det lite typiskt mig? Får se om vi kan lyckas gå på nästa visning.



Inte så illa va?
Men det sista jag hörde om budgivningen var att det nu är uppe på 2.4 miljoner,
och det kan ju kännas lite väl blodigt i fickan... nåja.


Mmh, måndag och jobb, samt lite pluggande efter jobbet. Nu när man inte haft så mycket att göra i skolan ett tag så har jag upptäckt hur farligt skönt det är att inte ha så mycket skolarbete. Sista kursen för terminen nu dock så det är väl egentligen bara att bita igen och ta det.

Behöver jag ens tillägga att det har varit galet störande att inte komma in på blogg.se?


Kommentarer
Postat av: Tess Style | www.tess-style.se

fint hus.

2008-04-01 @ 18:16:20
URL: http://www.tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0