Me today

Jag hade nog förväntat mig iallafall lite sol idag, speciellt eftersom man har blivit lite bortskämd med fint väder nu ett tag. men men, disigt, inte kallt dock.

Roade mig med att kika lite på uppgifterna till skolan, bestämde mig för att inte vänta på min käre studiekamrats respons, utan ta tag i det och helt enkelt göra det själv. Jag har en ganska klar ide om hur uppgiften kommer att se ut när jag är klar med den, så det är inget som känns varken lurigt eller svårt.

Var ute en sväng och fnissade lite åt Herr J när han bytte nått i bilen, bustningar tror jag att det heter men risken är överhängande att jag har fel, anyways han svor en del. Kan ni tänka er. Och muttrade. Nåja, det var inte alls lika spännande som han sa att det skulle vara. Jag blev inte farligt långdragen, han och käre grannen fick fortsätta leka mekaniker ifred.
image901
↑ This is me today. Jag förstår verkligen inte hur ni andra lyckas ta så bra kort själva, jag lyckas inte pilla bort blixten så ni kan inte få se nån dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror att det kan heta bussningar jag =)

2008-04-06 @ 17:57:18
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0