Lista

Jag hittade en lista hos Therese som jag helt ogenerat snodde, lite historiskt pjunk, mest kul för mig, mindre skoj för er att läsa kanske. Föööööör...

    15 år sen.. (1993)
    1. Fyllde jag 15 år.
    2. Åkte på min första skidresa upp till Sälen.
    3. Hade jag den första fyllan som min mamma kom på.

    10 år sen.. (1998)
    1. Då var jag 20, men firade min födelsedag hemma hos mamma.
    2. Fick en polkagrisnapp i födelsedags present utav Ylva.
    3. Jobbade jag som servitris/bartender.

    5 år sen.. (2003)
    1. Föddes Lille T, 21 April.
    2. Firade den första och hittils ända julaftonen med svärföräldrarna hemma hos oss.
    3. Firade vi nyårsafton i Vänersborg.

    3 år sen.. (2005)
    1. Landade 8 sponsoravtal i mitt knä.
    2. Åkte till Barcelona tillsammans med tjejerna och spelade i Cyberathletic Professional League.
    3. Var jag blond.

    1 år sen.. (2007)
    1. Var jag på min första fototräff tillsammans med MB-folk, och snubblade in i min så kallade modellkarriär.
    2. Var jag i Grekland/Kreta tillsammans med mina pojkar.
    3. Åkte jag tillsammans med Herr J till Bratislava.

    4 månader sen.. (januari)
    1. Fyllde min farmor 80 år.
    2. Fyllde min lillebror 18 år. 
    3. Var jag och Herr J på middag hemma hos Sarah Maria.

    Igår.. (8/4-08)
    1. Var jag trött och allmänt grinig.
    2. Åt vi ost och skinksås till middag.
    3. Somnade jag före Herr J.

    Idag.. (9/4-08)
    1. Har jag varit på jobbet två gånger.
    2. Åt jag tacos...
    3. så jag skulle tro att det är därför jag har ont i magen.

    Imorgon..(10/4 -08)
    1. Slutar jag klockan 16.
    2. Ska vi på möte med banken.
    3. Vill jag få mina drömmar uppfyllda.

    Om 1 år...(april  2009)
    1. Är jag färdigutbildad.
    2. Har jag mitt drömhus.
    3. Och en bättre ekonomi.
Mhm, och visst ere väl dumt att inte följa rutiner som funkar... så jag tar och utmanar lite folk att göra denna lista... Sarah Maria, Johan och Jenny.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såhär såg det ut ungefär =)
http://saxiquine.blogg.se/1204294047_hll_dig_fr_garv.html

2008-04-09 @ 21:26:24
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Lotta

Jo den funkar väl ganska bra.
Man känner sig betydligt fräschare efteråt =)
Skall testa en annan sort nästa gång, en peel-offmask, så får vi se hur den är =)

Natti natti.

2008-04-09 @ 21:51:46
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0