Ghost Whisperer


image905Jag tänkte att jag skulle lägga ett tips om en serie, Ghost Whisperer med Jennifer Lowe Hewitt (känd ifrån tvserien Party of five, Sister Act 2 och The tuxedo) i huvudrollen.

Melinda Gordon (J.LH) har förmågan att kunna se döda själar, och serien går väl mer eller mindre ut på att hon ska hjälpa dessa självar att få ett avslut så att de själva kan gå vidare. Jag tycker serien är riktigt charmig, sen må jag vara ganska lättskrämd, men enligt mig kan den också vara ganska otäck på sina ställen.

Jag vet inte om ni kommer ihåg Jennifer Lowe Hewitt ifrån musikalen Sister Act 2 med Whoopi Goldberg i huvudrollen, men tösen kan ju sjunga också...
Kika lite på nedanstående Youtube klipp, där får ni höra tösens röst, vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Älskar den serien!:)

2008-04-06 @ 21:31:47
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Johanna

Hu ?! Jag hade ingen aning om att hon kunde sjunga. Trevligt trevligt !

2008-04-06 @ 23:23:52
URL: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0