April april!

Berättade jag att jag lyckades lura mig ur ett möte på jobbet? Nåja, min chef lyckades lura på mig en stängning istället så det var väl egentligen jag som blev grundlurad. April fools day o allt, så de e väl kanske inte mer än rätt.

För ett par år sen så ringde min pappa (som jag inte har nån jättekontakt med) till mig när vi var på träningsläger och berättade för mig att hans tös (typ 55 år) och han skulle ha barn... tvillingar t.om. Jag blev så galet ställd att jag inte kunde komma på nått mer vettigt att säga än typ... "oj, ja grattis då"... Stackars gubben hörde väl hur förskräkt jag blev, men han skrattade rätt gott samtidigt som han kläckte "April, april!"

Har du blivit lurad idag?

Kommentarer
Postat av: Amaia

Haha, det var också ett skämt :D

Så kul med folk som aprilskämtar, men jag känner tyvärr få människor som gör det. Det är alltid jag som lurar folk varje år :P

2008-04-01 @ 22:09:33
URL: http://amaialayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0