29/4-08

image1020Oh stressfull day... vakna upp och har fått meddelande utav Herr John Hagby som behöver modell tills ikväll, låter ju tokskoj... men... jag ska ju till skolan och göra prov, så det blir nog i stressigaste laget, även för mig. Jag fick passa bollen vidare till söta Li, samtidigt som jag kastade i mig frukost och sprang iväg till jobbet.

→ Bjuder på en bild tagen utav fotografen John Hagby, makeup Rosanna Ingersjö.

Ute i solen hela dagen, hemskt otrevligt. Varmt och klibbigt. Uscha, låter illa, inte sant?

Springa hem och i förbifarten snubbla in på Lille T's förskola och hämta upp honom. Gräva ner näsan i lite anteckningar för att fräsha upp tankarna lite. Spinga runt och leta efter penna och sudd... asså, jag använder tangentbord, inte penna, jag kommer ju att få skrivkramp. För att inte tala om att handstilen har blivit riktigt usel, läraren kommer ju tro att jag studerar till läkare när hon läser vad jag skrivit. Nåja, inte mitt problem.

Fick låna ett antal klänning också utav kollegan Therese idag också inför torsdagens plåtning tillsammans med Gunnar och Ingela. Kommer nog att bli riktigt bra, det tackar jag för!

Jaha nähä, dags att göra mig iordning lite, samla ihop alla långa ben och ta tag i den kraglösa.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att någon klänning kommer till nytta :).
Och hoppas att provet gick bra för dig. Nu har jag packat klart inför resan imorgon. Så himlans tradigt att packa, så jag gjorde det med rejserfart, och det kom nog med lite onödigheter, men man kan aldrig veta vad man hittar på.

2008-04-29 @ 17:34:08
URL: http://zilliceter.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Blev väldigt dåligt med bilder från idag då det blåste så mycket så jag har lekt blixthållare hela dagen typ, haha ;D Meeeen ska se till o ta fler bilder någon annan dag ^^

2008-04-29 @ 18:57:39
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0