24/4-08

Ja ja ja, det var dåligt med bloggande igår, jag vet. Jag får skylla på att jag har för mycket annat i huvudet, snor bland annat.

Jag mår faktiskt ganska mycket bättre idag, har inte lock för öronen... än så länge... och det känns inte längre som att hela huvudet är inbäddat i bomull. Klart behagligare.

Det är så mycket som ska göras varje dag, idag när jag slutar jobbet så ska jag först hämta upp Lille T på hans förskola, sen ska vi möta upp Herr J för att åka ner på banken och skriva papper om handpenningen på huset. Direkt efter det så har jag en date med min studievän så att vi ska plugga tillsammans till nästa veckas prov. Det luriga är inte att det är så mycket att göra, utan att det är så många olika saker som jag ska vara fullt fokuserad på, man kommer säkert in i det med tiden, men jag tycker det är lite jobbigt. Sen kanske jag kräver utav mig själv att jag ska vara på top i allt och ha full koll på allt, vissa kallar det kontrollbehov, jag har ingen aning om vad det är de pratar om.
image1002
Jag fick en rabattkod ifrån ellos.se som jag tänkte dela med mig utav. Jag såg att det fanns en hel drös med löjligt billiga tunikor och sommarklänningar, men min ekonomi säger att jag får vänta lite...
    Rabattkod:
    175855
Trots förkylning och stress så har jag ändå lyckats få årets första solbränna. Så där behagligt brun i ansiktet så att man slipper fundera över om man skrämmer grannarna när man går ut på morgonen eller inte. Tänk så mycket det gör när man bara får lite färg på kinderna.

Mhm, dags att veva igång diskmaskinen och se till så att Lille T får på sig lite kläder så att vi kan börja promenera iväg till förskolorna.

Ha en bra dag i solen!
Pöss och kräm,
A

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej jag har ju inte det! Har dock fått hem en katalog från dem så jag ska kika lite i den =) Vad är det du tycker är så bra med dem?

haha nej du, bilder kommer sen ;)

Jag satt igår och skulle till att beställa, klickade ner massa till varukorgen, men sen när jag skulle skicka iväg det så ångrade jag mig och stängde ned sidan, tur var väl det eftersom jag fick en rabattkod på 25% på hela beställningen! =D

2008-04-24 @ 09:46:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0