21/4-08

Nu har jag lyckats sätta mig ner... stressade hem ifrån jobbet för att möta upp studievännen, plugga lite. Ta emot folk som ville komma och fika och fira Lille T's födelsedag. Mormor och morbror. Slänga sig på studierna igen för att försöka få ihop lite ordbajseri på papper så att jag kunde skicka in uppgiften. Svara i telefonen miljoner gånger och komma ur fas med pluggandet. Fortsätta plugga. Äta middag. Fortsätta plugga och få in uppgiften. Nu är jag mest nervös att jag inte fick in den rätt för att jag stressade så medans jag skrev den, vågar inte ens öppna Word-dokumentet för att se vad det var jag skrev... bah. Stress is the shit har jag hört.

Min son är 5 år. Flåt, våran son. Och vet ni, om ett par månader så flyttar vi in i vårat hus.

Dagens stora hjärnspöke är bara "Hur ska vi hinna med allt?"

Kommentarer
Postat av: Therese

1. Ta ett djupt andetag
2. Kom ihåg att det finns folk som kan hjälpa till vid behov om det kör ihop sig på ett eller annat vis
3. Ta ett djupt andetag till

2008-04-22 @ 06:09:02
URL: http://zilliceter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0