14/4-08

Dagen har varit minst sagt händelserik, känns som att jag varit på benen varje minut sen jag vaknade och det är nog i stort sett så det har varit också...

Började jobba klockan nio, varit ute precis hela dagen i solen. Vilket faktiskt börjar synas på kindena nu, inte illa. Hade stängningen på jobbet så det blev ganska sent innan jag kom därifrån.

Direkt därifrån iväg för att lämna Lille T hos min yngsta lillebror, han och hans mamma (mmh, vi är halvsyskon via min pappa) var gulliga nog att ha hand om killen, samt bjuda honom på middag, medans vi åkte iväg ytterligare en gång och kikade på huset.

Visning igen ja... mmh, jag är lika såld på huset idag som jag var igår. Det var 11 par totalt som var där igår och kikade, varav det var endast 5 (inkl oss) som skrev på intresseanmälan. Det verkade också som att vi var de enda som var där och kikade idag, jag vet inte om man ska ta det som att vi var de enda intresserade nog att åka på en andra visning eller om man ska ta det som att de andra 4 är redan säkra på vad de vill... jag skulle väl tro att en budgivning startar imorgon, så håll en extra tumme eller två för oss och vårat hus imorgon.

Mhm, förbi lillebror och hämta upp Lille T igen, och naturligtvis drog det ut lite på tiden eftersom han inte ville gå hem så vi passade på att stanna kvar och byta ett par ord.

Hem, kasta i sig lite yoghurt. Prata lite strunt med grannen. Pusta ut och hinna varva ner innan det är dags för sängen, hinner jag det?

Mmh mycket trist inlägg utan bilder, nu får väl kanske läsa text denna gång.

Kommentarer
Postat av: Tove

ja de är superfina, inköpsställena står på länken till sidan jag tog det ifrån men det står inte vad som kommer från vad..så jag vet faktsikt inte. Lite dåligt faktiskt. :P

2008-04-14 @ 21:25:19
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Amaia

Kan tycka det är skönt med lite text ibland också, man får ju veta mer om personer än av att bara se bilder :)

Och tack för kommentaren förresten, jag är toknöjd med känslan han lyckades få över bilden. Liknar inget jag gjort förut ialafall :)

2008-04-14 @ 21:28:43
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Therese

Du verkar ha haft fullt upp idag. jag har inte haft lika fullt upp... Bara vart hos doktorn och fått konstaterat vad jag redan visste; svullnaden & inflammationen i ledbandet (det var visst en inflammation, och inte uttänjt... hm?) har lagt sig, och kryckorna rök all världens väg. Imorgon kommer jag till jobbet igen, hurra!!

2008-04-14 @ 22:06:49
URL: http://zilliceter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0