13/4-08

Så... dagen började med visningen som gick helt okej, trevligare bemötande denna gång utav mäklaren också. Får se hur vi känner efter morgondagens visning också.

Trollade iordning en kycklinggratäng till middag idag, busenkelt. Lite kyckling, lök, grädde, tomatpure och lite ost. Serverades tillsammans med bulgur. Smarremums, enkelt och gott, precis som det ska vara.

image952image951Jag och Herr J roade oss med att spela en omgång utav Heroes of Might and Magic IV, jag tror att jag har nämnt nått om det tidigare att vi spelade lite sånt tillsammans i början utav vårat förhållande, så det är lite nostalgikänsla att spela dem nu. Jag lyckades klämma en hel påse chips under tiden också, så jag var lite halvt illamående där ett tag. Nah inte lantchips denna gången, jag vet, med jag måste ju testa Estrellas nya Holiday chips. Vilka inte alls var så dumma, dom gick ner dom också. Ere bara jag som är ett sånt chipsmonster?

Jag har roat mig med lite serier under den senare delen utav kvällen, samt lite kringprat inför kommande plåtningar. Sånt är alltid skoj. Det blir jag på bra humör. Att få bolla kreativa ideer, finns det något bättre?

image948image950
















Skor: Zack
Jeans: Cubus
Linne: Espirit
Polo: JC
Scarf: HM's Herr
Mössa: Farmors hemstickade

Har du haft en trevlig helg?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Har faktiskt inte varit bakis, har varit måttligt slö dock ;) haha

2008-04-13 @ 23:08:22
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: dåren

vart har du köpt dem skorna??

2008-04-14 @ 20:55:34
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0