Scandinavian Photo


Var på fototräff i Bromma igår, närmare bestämt på Scandinavian Photo, och det hela började med att vi snurrade runt ett tag innan vi hittade till rätt ställe... men vi slog följe med Li's buss och hittade på så sätt nästan rätt... men efter att ha kört in på en gångväg så konstaterade vi att vi nog borde åka dit där alla de andra bilarna är, så vi hittade fram tillslut.

Fick träffa en del nya och gamla ansikten, hade ju en inbokad session tillsammans med Lars Segerström, och till min stora förtjusning kom Sarah Maria intraskandes tillsammans med min sin sambo Hanna. Sarah fick sen syn på Linn's Fruxo, och alla ni som känner Sarah kan nog räkna ut vad som hände sen...

   

Alla mingelbilder är tagna utav Christian Hollman , tack vännen. Och ja, jag har blivit rödhårig. Nej, det var inte meningen, det var ett misslyckat försök till lila... nåväl, det var länge sen jag var rödhårig så jag kan väl vara det ett tag. Tack alla nya och gamla ansikten för en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Adriana Lima

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-02-11 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0