Nyklippt!


Ätit middag i goda vänners sällskap ikväll, tokigt trevligt. Planerade lite iför lördagen också, samt skrattade åt sista tillfället vi sågs.

Nyklippt blev jag också, det är inte helt fel, känns jätteskönt. Första gången på länge som jag kände att det verkligen behövdes. Jag har visst blivit lite bortskämd med att ha en egen frisör att tillgå.
Jag måste dock ta bort den röda färgen som blev efter sista färgningen, har ett jobb som ska göras då jag ska bara brunett. Men efter det så blir det nog att klippa av det långa och färga igen.

image113

Kommentarer
Postat av: Uilleso

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2008-04-15 @ 13:12:21
URL: http://uilleso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0