Imorgon kan man säga att imorgon är det fredag.

Man e som lite trött idag, och det må tyckas att jag alltid är trött när jag skriver blogginlägg, men kolla in klockan. Jag får vara trött nu. Linn gjorde ett blogginlägg för inte så länge sen ang styling, att hon tyckte att hon skulle gå en kurs i vardagsstyling för att hon aldrig har smink eller så på jobbet. Nåja, det är nog ingen nyhet att de flesta andra inte heller sminkar sig för att gå iväg och jobba. Beroende på vad man arbetar med förvisso. Jag gör det inte, haha , du skulle se mig nu. Skulle jag börja peta med vassa föremål runt ansiktet så skulle det bara sluta illa.



Bjuder på en bild så här på morgonkvisten. Och som alla andra runt omkring så är jag lite nyfiken på om ni har några glada tips om vad jag ska göra med spretet jag har på huvudet. Klippa kort? Färga? Bleka?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag känner redan nu att jag kommer vara sååå nöjd när tänderna är klara :D Har hatat dem sedan jag var liten så det ska verklien bli jätteskönt att kunna öppna käften utan att å dåligt över tänderna1 ;D

2007-10-24 @ 10:47:40
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Tigerspice

TACK! Du anar inte vad det betyder med uppskattning från folk som har gjort så mycket grymma bilder som dig :D
Kram!

2007-10-24 @ 11:06:48
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: sandra

Jag tycker du skulle passa i redigt rött hår.
Och nej, klipp det inte. (A)

Ja.. du får gärna skicka en bild som jag kan få leka med. Och snart kommer jag ju till stockholm. Wei.!

2007-10-24 @ 12:42:48
Postat av: Tigerspice

Klart jag vet vem du är! Du har gjort grymt fina bilder på MB, ibland tror jag att MB-folk överskattar varandra och blir FÖR ödmjuka angående sitt "kändiskap" haha, jag trodde ingen visste vem jag var heller, nu har jag fått upp ögonen att dom flesta faktiskt vet vem jag är! :D överraskande men skitkul :D

2007-10-24 @ 21:30:45
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Linn

Du är jättefin i rött hår, som du hade på Scandinavian Photo-träffen =) Jag tycker det lyfter fram dina färger riktigt bra. Sen tycker jag att du passar i långt hår men en permanent med störra och vågigare lockar vore grymt snyggt.

Kram

2007-10-25 @ 21:00:38
URL: http://linnmarkstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0