Fredag, woho!

Åh idag är det fredag och jag har sovmorgon, det innebär förvisso en stängning på jobbet men med två stängningar denna veckan och ytterligare två nästa vecka, så spelar det mindre roll. Det är bara skönt att veta att det är fredag.

Jag vaknade utav att grannen stod utanför på sin altan och skrek. När det väl blev tyst så bestämde de sig för att det var dags att ha SM i dörrstängning, mest oljud vinner. Jag kan förstå att man kan störas en del av grannar, men jag tycker ändå att när man bor i radhus så bör man höra mindre av grannarna. 
Har jag ovanligt lyhört eller bara ovanligt högljuda grannar?

 

Jag passar på att bjuda på en bild tagen tidigt i somras,
5 poäng och en snöboll i nacken i julklapp till den som vet vart bilden är tagen.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mjo, om jag blir antagen, hehehe :) försent att söka nu dock ;/

2007-10-26 @ 11:15:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Christian

Vännäs!

2007-10-26 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0