Dagens bedrifter

Veckans enda tidiga arbetsdag idag, sen har jag bara en massa övertid resten av veckan. Men jag ska inte gnälla, jag har själv sagt att jag kan ta lite extra tid denna veckan, det klingar fint i kassan till jul. Vet ni att det är bara 55 dagar kvar till julafton?

Jag har varit nyttig idag eftersom jag inte kommer att orka med det senare i veckan när jag kommer hem, hämtade T på förskolan och var det full fart.

[ X ] Diskat
[ X ] Tvättat första maskinen tvätt
[ X ] Hängt tvätt
[ X ] Tvättat andra maskinen
[ X ] Betalat räkningar
[    ] Damsuga (senare...)
[ X ] Tagit mig en kopp kaffe och klappat mig själv på axeln

Jag måste erkänna att jag är lite trött på mörkret nu, så det får gärna bli December så att jag kan få sätta upp lite julbelysning. Ja, jag gillar julen och snön. Brukar du julpynta mycket?

Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Fniss, vill du byta? ;)

2007-10-30 @ 18:11:09
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Tobias

Jag var SÅ nära att köpa julmust idag. Och så säger du
55 dagar. Då har jag alltså bara 54 dagar på mig att inte köpa julklappar i år! :D

2007-10-30 @ 22:29:25
URL: http://www.fotobias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0